תשובה אחת
לפי התגובות: "לפי מה שהבנתי הייתה איזה מישהי והיה לבן זוג שלה פלייליסט שהוא הפעיל כשהם עשו.. וזה היה השיר האהוב עליו ואחרי שנתיים היא אמרה לו שהיא שונאת את זה"