תשובה אחת
לפי התגובות: "לפי מה שהבנתי הייתה איזה מישהי והיה לבן זוג שלה פלייליסט שהוא הפעיל כשהם עשו.. וזה היה השיר האהוב עליו ואחרי שנתיים היא אמרה לו שהיא שונאת את זה"
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: