6 תשובות
שואל השאלה:
?
?
אנונימי
חח היא התכוונה לסחוט את הלימון ולגרגר אותו, לא לבלוע...
אממ וכנראה דלקת תשתי תה:) ולכי לרופא
אממ וכנראה דלקת תשתי תה:) ולכי לרופא
קלגרון זה הכי טוב... זה גם טעים וגם מקל על הבעיה:)
שואל השאלה:
חחח לגרגר לימון יעני את הגרעינים של הלימון
חחח לגרגר לימון יעני את הגרעינים של הלימון
אנונימית
דלקת גרון או משהו עם השקדים
לגרגר לימון זה הכי טוב!
לגרגר לימון זה הכי טוב!
מחלה אולי?
כאב גרון כנראה. תקחי קל-גרון או סטרפסילס
כאב גרון כנראה. תקחי קל-גרון או סטרפסילס
באותו הנושא: