6 תשובות
שואל השאלה:
?
אנונימי
חח היא התכוונה לסחוט את הלימון ולגרגר אותו, לא לבלוע...

אממ וכנראה דלקת תשתי תה:) ולכי לרופא
קלגרון זה הכי טוב... זה גם טעים וגם מקל על הבעיה:)
שואל השאלה:
חחח לגרגר לימון יעני את הגרעינים של הלימון
אנונימית
דלקת גרון או משהו עם השקדים

לגרגר לימון זה הכי טוב!
מחלה אולי?
כאב גרון כנראה. תקחי קל-גרון או סטרפסילס