4 תשובות
חיים פעם אחתת תנצלי כל רגעע הקלוריות זה שטויות רצחח
אם זה דחף הייתי ממליצה לגשת לגלידה, לא להתנגד כי בסוף מה שקורה זה שאוכלים משהו אחר כדי לנסות לכפות על זה ובסוף אוכלים גם וגם.
יש לך אפשרות לאכול כמות בסיסית ולא "די גדולה"?
לכי לאכול אהובתי
חיים רק פעם אחת והחיים קצרים
לא יקרה לך כלום בגלל הגלידה הזאת
תאכלי גלידה גדולה למי אכפת מהקלוריות זה טעים!!