6 תשובות
זה לא טבעוני ומלא סוכר
לא כדאי
לא כדאי
כן זה טעים
גלידה טעימה בכל מצב
אלא אם כן אתה יודע שזה יגרום לך לקפוא ואז לא כדאי
אלא אם כן אתה יודע שזה יגרום לך לקפוא ואז לא כדאי
כדאי, זה טעים
תמיד כדאי זה שלמות הבריאה
אם את בחוץ עדיף שלא שלא תהיי חולה
אם את הולכת הביתה אז כן
אם את הולכת הביתה אז כן
באותו הנושא: