5 תשובות
שואל השאלה:
אני רוצה לדעת לפני
אני רוצה לדעת לפני
אנונימי
כל עוד לא חתמת על חוזה שמחייב אותך לתקופת העסקה מסוימת אז כן.
בדרך כלל תמיד מותר להתפטר בכל שלב, כמובן שחשוב שתדע את הזכויות שלך. גם אם עבדת שעה אחת, המעסיק צריך לשלם לך את דמי הביטוח הלאומי.
חשוב לשים לב לגבי חוזה ההעסקה, אם צוין שם על מקרה קנס בגין עזיבה מוקדמת, אבל אם לא דובר על זה לא יקנסו אותך.
חשוב לשים לב לגבי חוזה ההעסקה, אם צוין שם על מקרה קנס בגין עזיבה מוקדמת, אבל אם לא דובר על זה לא יקנסו אותך.
כן אבל תודיעי בכדי להשאיר רושם טוב ומכבד
בוודאי
באותו הנושא: