5 תשובות
חושגזתי קלות מהביצוע הנ''ל
אנונימי
גירסה פצצית! והזמר ענק
עדיף מעברית
וזה ששר חתיך
כאילו מה שהוא שר זה לא המילים בעברית
אני מת, אבל זה לא התרגום אז לא הבנתי