8 תשובות
הולכים לרופא עור
...
...
ללכת לרופא עור, לעשות בדיקת דם לבדוק חוסרים..
יכול להיות שזה סתם נשירה בגלל חוסרים, משהו בקרקפת, חילופי עונות, שמפו/סבון שלא מתאימים וכולי
יכול להיות שזה סתם נשירה בגלל חוסרים, משהו בקרקפת, חילופי עונות, שמפו/סבון שלא מתאימים וכולי
אתה אולי מקריח
תאמץ את הלוק של הקרחת,
אין יותר גברי מזה תאמין לי
אין יותר גברי מזה תאמין לי
קודם כל קרחת ממש מושכת אותי ועוד חלק מהאנשים.
דבר שני תלך לרופא משפחה ולרופא עור.
רפואה שלמה❤❤❤❤
דבר שני תלך לרופא משפחה ולרופא עור.
רפואה שלמה❤❤❤❤
להתקלח במים יותר קרים במקלחת
לא לשנות שמפו כל יום
לא לשנות שמפו כל יום
שואל השאלה:
ומשהו אמיתי לעשות
ומשהו אמיתי לעשות
אנונימי
טסים לטורקיה
באותו הנושא: