5 תשובות
אין בזה שום דבר רע
כשהם אומרים רזה מאוד אני חושבת שמתכוונחם תת משקל
עם זה תת משקל זה דבר רע
בכללי להיות רזה זה לא רע ואפילו בריא
בכללי להיות רזה זה לא רע ואפילו בריא
רזה מאוד זה תת משקל לתת משקל יש המון חוסרים בבדיקות דם בדרך כלל ולכן זה רע, אדם שאין לו אדומים בבדיקות דם זה לא אדם רזה ולא אדם שמן אלה אדם בריאי. אני למשל תת משקל בקטנה.. ויש לי ארבע חוסרים :/
רזה מאוד יכול להוביל לאנורקסיה שזה כבר ממש ממש מסוכן
ברור שיש רזה יפה וזה טוב וחשוב
ברור שיש רזה יפה וזה טוב וחשוב
באותו הנושא: