4 תשובות
סתם עפים על עצמם. אני גם לא מבינה אותם תאמת.
לא טוב באיזה מובן?
מבחינת שזה לא תורם לעתיד?
אז כן, לא 3 יחידות לא תורמות כזה הרבה לעתיד... אבל בהחלט אפשר להצליח גם אם עושים 3 יחידות, זה פשוט קשה יותר.
מבחינת זה שמי שלומד ב 3 יחידות הוא לא חכם? אז מסכים, יחידות לימוד בהחלט לא משקפות ידע או חכמה.
יש אנשים חכמים ב 3 יחל.... אבל הם ב 3 יחל כי הם לא מסתדרים עם שיטת החינוך
מבחינת שזה לא תורם לעתיד?
אז כן, לא 3 יחידות לא תורמות כזה הרבה לעתיד... אבל בהחלט אפשר להצליח גם אם עושים 3 יחידות, זה פשוט קשה יותר.
מבחינת זה שמי שלומד ב 3 יחידות הוא לא חכם? אז מסכים, יחידות לימוד בהחלט לא משקפות ידע או חכמה.
יש אנשים חכמים ב 3 יחל.... אבל הם ב 3 יחל כי הם לא מסתדרים עם שיטת החינוך
בעיקרון אם עושים יותר יחידות יש יותר סיכוי להצליח אבל זה ממש לא אומר שאי אפשר להצליח אם עשית רק 3 יחידות....
הכוונה שלי הייתה שיש מקומות שמקבלים רק כאלה שעשו 4-5, אבל בכל מקרה אפשר תמיד להשלים בעתיד במידת הצורך
הכוונה שלי הייתה שיש מקומות שמקבלים רק כאלה שעשו 4-5, אבל בכל מקרה אפשר תמיד להשלים בעתיד במידת הצורך
שואל השאלה:
3 יחידות לא תורמות לעתיד ? מי אמר ?
3 יחידות לא תורמות לעתיד ? מי אמר ?
אנונימית
באותו הנושא: