10 תשובות
שאין לו ביטחון בכלל
בכללי כלום
כלום, אולי הם ביישנים או שאוהבים להיות לבד
שואל השאלה:
^^ לא היית חושבת שהם סנובים נכון?
^^ לא היית חושבת שהם סנובים נכון?
אנונימית
כנראה קצת חסרי ביטחון
שאני אחת מהם וכנראה לא יזכרו אותנו בעוד 5 או 10 שנים כי אנחנו לא ערסים ששרים עומר אדם או אייל גולן או עדן חסון באמצע השיעור ומפריעים למורה או שיוצאים להפסקה ומתחילים לעשות מה שבא לנו (כולל להזמין פיצה לבית ספר)
קיצר עוד 5 או 10 שנים לא יזכרו אותנו :)
קיצר עוד 5 או 10 שנים לא יזכרו אותנו :)
לא חושבת עליהם ממש אני תמיד מנסה קצת לדבר איתם בהתחלה אבל היה לי איזה ילד אחד שפשוט התעלם ממני חחח... אבל אני משחררת יש אנשים שלא אוהבים לדבר יותר מדי.
לדעתי הם הילדים הכי חמודים, הם פשוט יותר ביישנים אבל הם גם הכי מבינים וזה...
לא יודעת... מנסה יותר להכניס אותן לעניינים...
אני או מאוד שקט או לא מפסיק לדבר
בואו זה עדיף מערסים ששרים עומר אדם באצמע השיעור
בואו זה עדיף מערסים ששרים עומר אדם באצמע השיעור
באותו הנושא: