שאלתי כבר אבל אני עדיין בתסביכים אז תעזרו לי אם לאמר לה משהו?
אני ממש מאוכזבת מחברה שלי מהיסודי שלא הזמינה אותי ליום הולדת שלה אבל הזמינה את 2 החברים הכי טובים שלי והיא בקושי מדברת עם אחת מהן.עכשיו לא בא לי לאמר לה משהו על זה כי אם לא הזמינו אותי כנראה יש לזה סיבה אבל עדיין פוגע