7 תשובות
כן
גם בכל מושב יש מקום להטעין (:
גם בכל מושב יש מקום להטעין (:
כן
אנונימי
כן
כן, אבל אני טסתי ביום שני בחברת ריינאייר ולבן לא היה שקעים
^יכול להיות שטסת לאילת אז אולי בגלל זה אבל אם לא אז זה די מוזר
כי בדרך כלל יש
כי בדרך כלל יש
אנונימית
לא, טסתי לגרמניה
כן, במטוסים החדשים יש אפשרות להטעין
מנסיון- הם מטעינים סופר איטי ולפעמים אפילו רק לוקחים סוללה
הכי טוב זה להביא סוללה ניידת
בריינר אין כי הם חברת לואו קוסט וכל חברה עם מטוסים חדשים ומסכים כמו למשל אל על או אייר קנדה ועל חברה כזו או אחרת
מנסיון- הם מטעינים סופר איטי ולפעמים אפילו רק לוקחים סוללה
הכי טוב זה להביא סוללה ניידת
בריינר אין כי הם חברת לואו קוסט וכל חברה עם מטוסים חדשים ומסכים כמו למשל אל על או אייר קנדה ועל חברה כזו או אחרת
באותו הנושא: