119 תשובות
כן זה בסדר
רק אם הוא ירצה ילדים תדברי איתו
רק אם הוא ירצה ילדים תדברי איתו
לגיטימי מאוד.
לא
מה את ילדה בגן? את עושה לו ברוגז כאילו כי הוא לא רוצה ילדים?
מה את ילדה בגן? את עושה לו ברוגז כאילו כי הוא לא רוצה ילדים?
זה גיל צעיר מידי כדי לאחליט מה רוצים אם כן או אם לא. חושבת שכשהוא אגדל הוא ירצה ילדים. הגיוני שעכשיו הוא לא רוצה. זה בסדר אם לא תדברי איתו
שואל השאלה:
כןכן די באלי עכשיו להכנס להיריון והוא אמר שלא באלו להיות אבא עכשיו
כןכן די באלי עכשיו להכנס להיריון והוא אמר שלא באלו להיות אבא עכשיו
אנונימית
אויש קרה לי גם
לא לדבר איתו עד שהוא לא משתכנע
לא לדבר איתו עד שהוא לא משתכנע
מה?
ברור שאתם לא באותו מקום בחיים ומה את עושה לו ברוגז תדברו על זה הוא לא רוצה ואת רוצה אז תמצאי מישהו שרוצה
ברור שאתם לא באותו מקום בחיים ומה את עושה לו ברוגז תדברו על זה הוא לא רוצה ואת רוצה אז תמצאי מישהו שרוצה
ברור שלא בא לו להיות אבא עכשיו הוא בן 16
אנונימית
עדיף שתיפרדו מסכן מה נפל עליו
שואל השאלה:
אז להיפרד?
אז להיפרד?
אנונימית
כן תיפרדי שימצא מישהי יותר טובה
^^תיפרדו, מסכן הילד
ממש מסכן אמאלה מה את רוצה ממנו ילד בן 16 איזה ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
אבל באלי להביא ילד לעולם עכשיו
אני בשלה
אבל באלי להביא ילד לעולם עכשיו
אני בשלה
אנונימית
^^אתם בעצמכם ילדים ...למה את צריכה את זה בגיל הזה ? ותקשיבי סליחה אבל את הורגת אותי מצחוקק
את כולה בת 17 אין לך באמת אפשרות לממן את הילד מבחינה כלכלית וגם כנראה שאת לא מפסיק בוגרת אם את עושה ברוגז לבן זוג שלך בגלל שהוא ילד בן 16 שלא רוצה ילדים
שואל השאלה:
כי ילדים זה אושר
כי ילדים זה אושר
אנונימית
תעשי בייביסיטר
שואל השאלה:
זה לא אותו דבר
זה לא אותו דבר
אנונימית
ילדים זה אושר.. מניסיון את מדברת?
שואל השאלה:
לא אבל אני מרגישה ככה
לא אבל אני מרגישה ככה
אנונימית
את אולי חושבת שאת בשלה אבל בואי את עוד לא סיימת בצפר אפילו
ומה נראלך הוא ילד בן 16 למה שהוא ירצה ילדים בגיל הזה את נורמלית? זה בפער השאלה הכי מטומטמת שראיתי פה בחיים ויש פה שאלה של מה יקרה אם אני אשתה את השתן שלי
לטובתו תיפרדי ממנו ואני מאוד מקווה שזה ציני
ומה נראלך הוא ילד בן 16 למה שהוא ירצה ילדים בגיל הזה את נורמלית? זה בפער השאלה הכי מטומטמת שראיתי פה בחיים ויש פה שאלה של מה יקרה אם אני אשתה את השתן שלי
לטובתו תיפרדי ממנו ואני מאוד מקווה שזה ציני
אנונימית
זה יעבור
...
אז תיפרדו כבר
אז תיפרדו כבר
שואל השאלה:
אבל ממש באלי ילדים אוףף אולי מתישהו שאני והוא נשכב אני אגיד לו להיות בלי קונדום מה אומרים זה יעבוד ?
אבל ממש באלי ילדים אוףף אולי מתישהו שאני והוא נשכב אני אגיד לו להיות בלי קונדום מה אומרים זה יעבוד ?
אנונימית
נשמע כמו גניבת זרע
שואל השאלה:
איך זה גנבה?
איך זה גנבה?
אנונימית
תקשיבי את לא יכולה להכריח מישהו להיות אבא אם הוא לא רוצה מה את עושה צחוק
^^את ממש רוצה להרוס לו תחיים , אה ? תיפרדו וזהו ברצינות
תגידי את מטומטמת? הצילו מה נסגר עם אנשים, נתחיל מזה שאת בת 17 ואף בן אדם שפוי בן 16 ירצה להיות אבא ועוד משהו עד ליטרלי בת 17 זה סתם טירוף כי ראית תינוקות חמודים תאמיני לי שזה לא ככה וסורי אבל זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי אין לך סיבה לא לדבר איתו זכותו לא לרצות ילד בגיל 16
אנונימית
גברים בגילאים האלה ואפילו יותר מזה לא מסוגלים לחשוב על זה
מה נפלת עליו אני מתה
מה את רוצה ילדים בגיל 17 יש עוד מלא זמן
מה את רוצה ילדים בגיל 17 יש עוד מלא זמן
פעם ראשונה שאני כ"כ מרחמת על ילד שאני לא מכירה
תקשיבי שזאת הזוגיות הכי רעילה שראיתי עד היום את ממש מחפשת דרכים להכריח אותו להיות אבא בגיל 16 למה שהוא יזרוק את כל החיים שלו כי את רוצה להיות אמא?!?! נשמע לך הגיוני??! תיפרדו מה זה הזוגיות הרעילה הזאת
הוא אשכרה בן 16 תירגעי גברת
שואל השאלה:
אז מה לעשות?
אז מה לעשות?
אנונימית
^להיפרד ממנו ומהר , תני לו ללכת באימא שלך מסכן הבן אדם
שואל השאלה:
לאא נו אני רצינית
לאא נו אני רצינית
אנונימית
אני מת חחחחחח
אם כבר הוא זה שאמור להיפרד ממך, כי את לא אמרת לו מההתחלה שאת רוצה ילדים, חוץ מזה שלמה שהוא ירצה אם הוא פ*קינג בן 16
אם כבר הוא זה שאמור להיפרד ממך, כי את לא אמרת לו מההתחלה שאת רוצה ילדים, חוץ מזה שלמה שהוא ירצה אם הוא פ*קינג בן 16
אף אחד חוץ מהחרדים או דתיים לא ירצה את מה שאת רוצה, אז או שתיפרדו או שתוותרי על הרעיון
שואל השאלה:
הוא רוצה ילדים אבל לא בגיל הזה
הוא רוצה ילדים אבל לא בגיל הזה
אנונימית
מן הסתם, זה מה שהתכוונתי, גם אני ארצה עוד עשר שנים מינימום, אז פשוט תדחי את הרעיון
שואל השאלה:
טוב אוף
נמאס לי לראות בסטורים באינסטגרם כל שניה ילדים זה גורם לי גם לרצות
טוב אוף
נמאס לי לראות בסטורים באינסטגרם כל שניה ילדים זה גורם לי גם לרצות
אנונימית
אנשים באצת אתם לא קולטים שזה הטרלה?
תגידי אחותי יש לך הפרעות? ליטרלי הוא בן 16 ואת 17 עדיין לא סיימתם בית ספר אין לך כסף כדי לממן את הילד ואת מכריחה את הבן אדם להביא איתך ילדים שומעת את צריכה עזרה
אם זה ספאם לא מצחיק
אם זה ספאם לא מצחיק
תראי לו סרטונים על הורים צעירים זה יעשה לו חשק
את רצינית?
אתם הרי לא הולכים לעשות ילדים ביחד, לפחות ב5 שנים הקרובות, אז למה להפסיק לדבר איתו בגלל זה?
אתם הרי לא הולכים לעשות ילדים ביחד, לפחות ב5 שנים הקרובות, אז למה להפסיק לדבר איתו בגלל זה?
כלומר הוא יתחיל להשתכנע ולרצות הורה כמוך
רק מהצורת דיבור שלך מבינים שזה ספאם
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא נו לא ספאם
אבל בסדר אתם צודקים
לאלא נו לא ספאם
אבל בסדר אתם צודקים
אנונימית
מה את מושפעת? מה זה הטרנד הזה להביא ילדים בגיל שלך? את יודעת מה זה יעשה לך בחיים? את חשבת על זה בכלל? תירגעי את כולה ילדה עם הורמונים. תעזבי את המחשבה המפגרת בשקט ותחיי את החיים של עצמך קודם לפני שאת מתחילה חיים חדשים.
ועזבי אותו במנוחה עם המחשבה הזאת אל תדחפי לו דברים מטומטמים לראש.. תני לו לגדול בשקט.
ועזבי אותו במנוחה עם המחשבה הזאת אל תדחפי לו דברים מטומטמים לראש.. תני לו לגדול בשקט.
שואל השאלה:
בסדר הבנתי תרגיעו קצת
בסדר הבנתי תרגיעו קצת
אנונימית
ילדים זה פרוייקט, זה לא משהו שמביאים לפי החשק.
בשביל להיות אמא טובה את צריכה לספק לילדים שלך כל מה שהם צריכים, זה כולל המון הוצאות כספיות שבשבילם את צריכה עבודה מסודרת לך ולבעלך, ואגב, זה נראלך תקין להביא ילד לפני חתונה בכלל? ככה סתם כשאתם חברים אתם לא מחוייבים זה לזה ויכולים להיפרד ואז לילד לכ יהיה אבא.
ילדים בוכים שעות, יש לך סבלנות לזה כרגע? זה לא יפה כמו שזה נראה, הם חמודים והכל אבל את צריכה לפנות אליהם את כל היום שלך, איפה בית ספר? איפה עבודה? איך תממני את הילדים?
אני דודה לאחיינית בת חודש וחצי ואחיין בן 4 ותאמיני לי שהם כל החיים שלי ואפילו האחיין שלי גדל במחשבה שאני גם אמא שלו מרוב שאני מהווה דמות אמהית ומאוד רוצה להיות אמא, אבל האם זה שלב בחיים שבו אני יכולה לגדל ילדים? לא. יש לי לימודים, ואז צבא, אני צריכה גם קודם כל בן זוג שאני אוהבת והוא אוהב אותי ואז להתחתן רוחנית אני מוכנה להיות אמא, אבל בגלל שיש לימודים, לא.
בשביל להיות אמא טובה את צריכה לספק לילדים שלך כל מה שהם צריכים, זה כולל המון הוצאות כספיות שבשבילם את צריכה עבודה מסודרת לך ולבעלך, ואגב, זה נראלך תקין להביא ילד לפני חתונה בכלל? ככה סתם כשאתם חברים אתם לא מחוייבים זה לזה ויכולים להיפרד ואז לילד לכ יהיה אבא.
ילדים בוכים שעות, יש לך סבלנות לזה כרגע? זה לא יפה כמו שזה נראה, הם חמודים והכל אבל את צריכה לפנות אליהם את כל היום שלך, איפה בית ספר? איפה עבודה? איך תממני את הילדים?
אני דודה לאחיינית בת חודש וחצי ואחיין בן 4 ותאמיני לי שהם כל החיים שלי ואפילו האחיין שלי גדל במחשבה שאני גם אמא שלו מרוב שאני מהווה דמות אמהית ומאוד רוצה להיות אמא, אבל האם זה שלב בחיים שבו אני יכולה לגדל ילדים? לא. יש לי לימודים, ואז צבא, אני צריכה גם קודם כל בן זוג שאני אוהבת והוא אוהב אותי ואז להתחתן רוחנית אני מוכנה להיות אמא, אבל בגלל שיש לימודים, לא.
לא הייתי רוצה שתעשי טעות ותתחרטי עליה..
לא
תחבקי אותו חזק חזק בלי שהוא שם לב וככה תהיי אמא צעירה!! בהצלחה, אנחנו מאחורייך!
לגדל ילדים זה לא כמו הסטורי, מראים לך שם רק חיוכים וצחקוקים, איפה הלשבור את הגב, להרים את הילד שעות כשהוא בוכה, לשבת לידו שעה שלמה עם בקבוק, אחרי זה גראפס, קקי, להחליף, לנקות, להכין בקבוקים, לנקות בקבוקים, להרתיח מים, ושוב לחזור על אותו התהליך, להרדים את הילד
לפעמיפ את צריכה שעה שלמה לנדנד את התינוק בעגלה וביד השנייה לעשות רעש עם רעשן כי משעמם לתינוק והוא רוצה להירגע (עשיתי את זה היום לאחיינית שלי)
לפעמיפ את צריכה שעה שלמה לנדנד את התינוק בעגלה וביד השנייה לעשות רעש עם רעשן כי משעמם לתינוק והוא רוצה להירגע (עשיתי את זה היום לאחיינית שלי)
שואל השאלה:
צודקת
צודקת
אנונימית
חח מה?
לא זה לא בסדר.
עד שתהיו בגיל שלפחות מבחינת החברה זה בסדר,
אולי הוא ישנה את דעתו (אם עדיין תהיו ביחד).
לא כועסים בגיל 16 17 על רצון לעשות או לא לעשות ילדים.
לא זה לא בסדר.
עד שתהיו בגיל שלפחות מבחינת החברה זה בסדר,
אולי הוא ישנה את דעתו (אם עדיין תהיו ביחד).
לא כועסים בגיל 16 17 על רצון לעשות או לא לעשות ילדים.
למה שתרצי בגיל הזה?
מסכן נפלת עליו עם ילד
"כןכן די באלי עכשיו להכנס להיריון והוא אמר שלא באלו להיות אבא עכשיו"
אף גבר לא חפץ להיות אבא בגיל 16.
אין לו לא כוחות לא כסף לא זמן ועוד בת 17 שרוצה ילדים.
דברו אחרי צבא
אף גבר לא חפץ להיות אבא בגיל 16.
אין לו לא כוחות לא כסף לא זמן ועוד בת 17 שרוצה ילדים.
דברו אחרי צבא
חח זה קצת מצחיק כי את זאת שמכניסה אותו למצב לא נעים ואז לא מדברת איתו
את צריכה לחכות ולהיות סבלנית, את רק ב17 מה ילדים?
לא נראה לי שמצאתי מישהו בגיל הזה שרוצה להיות אבא, וזה גם יותר טוב לך אם תלכי
מה לבקש ממנו להיות בלי קונדום מה את משוגעת הוא אמר לך שהוא לא רוצה ילדים מה את רוצה להרוס לו את החיים? תפרדי ממני
דרך אגב אני דיי בטוחה שזה ספאם אבל שיהיה לך בכיף
את צריכה לחכות ולהיות סבלנית, את רק ב17 מה ילדים?
לא נראה לי שמצאתי מישהו בגיל הזה שרוצה להיות אבא, וזה גם יותר טוב לך אם תלכי
מה לבקש ממנו להיות בלי קונדום מה את משוגעת הוא אמר לך שהוא לא רוצה ילדים מה את רוצה להרוס לו את החיים? תפרדי ממני
דרך אגב אני דיי בטוחה שזה ספאם אבל שיהיה לך בכיף
אנונימית
בהצלחה בלהיות אמא לבד אני מניח
אולי זה באמת ספאם
אני נחנקתת
אני מתה עליך
אני מתה עליך
את מבינה שאתם בני 16 17 נכון ?
זה ממש לא לגיטימי לבקש את זה
זה ממש לא לגיטימי לבקש את זה
שואל השאלה:
בפעם האלף זה לא ספאם ושנית בסדר הבנתי וויתרתי על זה עכשיו ושלישית לכתוב לו סליחה?
בפעם האלף זה לא ספאם ושנית בסדר הבנתי וויתרתי על זה עכשיו ושלישית לכתוב לו סליחה?
אנונימית
הוא בן 16 למען האל מה עובר לך בראש? ברור שהוא לא ירצה ,הוא לא מספיק מוכן להיות אבא
לא
הכל טוב איתך? איך בדיוק את רוצה שבן 16 יהיה אבא ואת בכלל לא מוכנה להיות אמא
וכן תכתבי לו סליחה
הכל טוב איתך? איך בדיוק את רוצה שבן 16 יהיה אבא ואת בכלל לא מוכנה להיות אמא
וכן תכתבי לו סליחה
שואל השאלה:
איך זה?
היי סליחה זה היה רעיון מטופש ופשוט תשכח מהה שאמרתי
מקווה שתסלח לי
איך זה?
היי סליחה זה היה רעיון מטופש ופשוט תשכח מהה שאמרתי
מקווה שתסלח לי
אנונימית
לא מה את בת שלוש את שומעת שזה לא הגיוני לעשות ברוגז כי הוא לא רוצה ילדים הוא בן 16 מה ילדים גם את לא יכולה להכריח אותו אם הוא לא רוצה את יודעת ברוגז זה לא ישנה את הדעה שלו
אנונימית
תכתבי סליחה ותסבירי לו שטעית
נראה לי בסדר מה שתרשמי לו
^^^^
איך זה?
היי (השם שלו)
אני מבינה עכשיו שזה היה רעיון מטופש מצידי ושאני לא באמת מוכנה להיות אמא, אני מצטערת ששמתי אותך במצב כזה
מקווה שתסלח לי
איך זה?
היי (השם שלו)
אני מבינה עכשיו שזה היה רעיון מטופש מצידי ושאני לא באמת מוכנה להיות אמא, אני מצטערת ששמתי אותך במצב כזה
מקווה שתסלח לי
אנונימית
יותר טוב^
הגיוני מאוד חיימשלי בלב יא הזויה שניכם קטינים
שואל השאלה:
יותר טוב
אני שולחת
יותר טוב
אני שולחת
אנונימית
אני לא רוצה לפגוע בך וזה בסדר אם באמת רצית ילד אבל בואי תחשבי כמה קשה לגדל ילד והוא רק בן 16 לפי מה שאני מכיר הרוב הכולל לא רוצה להיות אבא בגיל 16, ראיתי שירדת מהרעיון אז את יכולה לרשום לו פשוט: סליחה שלא דיברתי איתך בימים (לע יודע כמה זמן) האחרונים זה היה (תסבירי למה חשבת על זה לדעתך וזה) ותגידי סליחה
זה כלכך ילדותי מצידך. אם אתם יודעים בשלב כזה מוקדם שיש ביניכם נושא כזה משמעותי שאתם לא מסכימים בו- תיפרדו.
אבל למה שלא תדברי איתו נטו כי הוא לא רוצה ילדים? בחירתו
אבל למה שלא תדברי איתו נטו כי הוא לא רוצה ילדים? בחירתו
הוא בן 16, בטח שהוא לא רוצה ילדים
אתם צעירים מדי לזה, זה לא עניין של אם בא לך.
ילדים זה קשה, אוקי? זה טוב ויפה אבל זה קשה ויש לכם את כל החיים לפניכם, אל תהרסי אותם.
אם בעתיד עדיין לא תהיו באותו כיוון אז אין ברירה ותיפרדו, לנתק ככה קשר זה ילדותי ומטומטם
אתם צעירים מדי לזה, זה לא עניין של אם בא לך.
ילדים זה קשה, אוקי? זה טוב ויפה אבל זה קשה ויש לכם את כל החיים לפניכם, אל תהרסי אותם.
אם בעתיד עדיין לא תהיו באותו כיוון אז אין ברירה ותיפרדו, לנתק ככה קשר זה ילדותי ומטומטם
אחותי מה הוא 16 מה את רוצה ממנו
אמאלה את רצינית שבא לך ילדים עכשיו חשבתי את צוחקת
הוא בן 16 עוד כמה שנים הוא ירצה ילדים
אני נחנקת ממך
חחח הרגת אותי מצחוק
ניסיון יפה להגיע לחמות. הצליח לך
אנונימית
חיים הוא בן 17 מאוד נורמלי שהוא לא ירצה ילדים עכשיו
את בעצמך מתנהגת כמו ילדה בגן, את רוצה ילדים? מה זה "לא מדברת איתו", את בת 17 לא 7.
אנונימי
נשמע אתם קטנים הוא עדיין ילד למה שירצה ילדים?
בגרות נפשית של ילדה בת 8
תגידי מה את ילדה בגן עושה איתו ברוגז
ילדים זה עניין רציני ואת לא יכולה להכריח אותו להיות אבא כשהוא לא מוכן לזה בטח לא בגיל 16
ילדים זה עניין רציני ואת לא יכולה להכריח אותו להיות אבא כשהוא לא מוכן לזה בטח לא בגיל 16
אנונימית
נתחיל מזה שזה לא בסדר שאת בכלל רוצה ילדים בגיל הזה וקשה לי להאמין שאת באמת רוצה אני חושבת שאת רוצה אולי בשביל להתחמק מהבצק אבל זה עניין אחר....
זה לא בסדר שאת לא מדברת איתו אם יש לך בעיה איתו דברי איתו בשביל מה אתם זוג אם אין ביניכם תקשורת? את ילדה בגן? לא הבנתי מה זה הברוגז הזה? תכף תשירו שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם או משהו כזה בשביל להשלים לאן התדרדרנו?
זה לא בסדר שאת לא מדברת איתו אם יש לך בעיה איתו דברי איתו בשביל מה אתם זוג אם אין ביניכם תקשורת? את ילדה בגן? לא הבנתי מה זה הברוגז הזה? תכף תשירו שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם או משהו כזה בשביל להשלים לאן התדרדרנו?
אנונימית
וודאפק-
פשוט תחכי עוד כמה שנים... את עוד צעירה, ביחוד אחרי מה שאמרת לו
גם לי בא כבר ילדים
אחי את צעירה מה ילד יש לך עוד חיים שלמים
למה אנשים פה מאמינים לכל דבר
תתנחמי בעובדה שתמיד תהיה לך קריירה בתור פרסומת מהלכת לקונדומים.
אחותי חכי שניה
עוד לא התחתנתם
כבר להיות אמא ואבא
כזאת התחייבו.
הוא בן שש עשרה
שחררתי אותו
תני לא לחיות
יש לו עוד צבא ובגרויות לפניו
אין לו זמן לילד
גם לך אין
קיצר הילד רק יסבול
עוד לא התחתנתם
כבר להיות אמא ואבא
כזאת התחייבו.
הוא בן שש עשרה
שחררתי אותו
תני לא לחיות
יש לו עוד צבא ובגרויות לפניו
אין לו זמן לילד
גם לך אין
קיצר הילד רק יסבול
מה אתם ילדים קטנים מה זה לא מדברת איתו
כל אחד והזמן שלוו אתם עדיין נערים
כל אחד והזמן שלוו אתם עדיין נערים
לא זה לא בסדר
מה זה זה חבר שלך מה את תא משברת איתו מה את עושה איתו ברוגז?
תפרדי ממנו לטובתו
מסכן
ואל תדברי איתו מי את בכלל
אני בטוחה שיש עוד מיליון בנות חכמות שהוא יכול להיות חבר שלהן ולא שלך אחת כמוך שאין לה שכל וחיה בסרט
מי את בכלל ילדה?
מה זה זה חבר שלך מה את תא משברת איתו מה את עושה איתו ברוגז?
תפרדי ממנו לטובתו
מסכן
ואל תדברי איתו מי את בכלל
אני בטוחה שיש עוד מיליון בנות חכמות שהוא יכול להיות חבר שלהן ולא שלך אחת כמוך שאין לה שכל וחיה בסרט
מי את בכלל ילדה?
בואי אני אעזור לך עם זה
יש לי אחלה גנים
יש לי אחלה גנים
הזויה
היא זאתי לא איתנו
היא זאתי לא איתנו
אתם בני 16... מה קשור עכשיו ילדים?
מישהו צריך להגיד את זה
זה או ספאם או שאת שיכורה או שאת בהריון/במחזור
או שאת באמת yandere irl
זה או ספאם או שאת שיכורה או שאת בהריון/במחזור
או שאת באמת yandere irl
אנונימי
אני לא יודע מה להגיד
רעאר דאטס מיי גירל!!
דיי אני צינית אל תרביצו לי
דיי אני צינית אל תרביצו לי
למה שהוא ירצה להיות אבא בגיל 16
הוא לא יכול להצביע או לשתות אבל כן לגדל ילד? נו באמת
הוא לא יכול להצביע או לשתות אבל כן לגדל ילד? נו באמת
גיברת את גנובה
כן זה בסדר אם לא בא לו ילדים אל תכריחי אותו או שפשוט תפרדו הוא כולה 16 לגיטימי שהוא לא ירצה בגיל כזה לטפל בילדים הוא אפילו לא קרוב לצבא
נשים כמוך מעצבנות אותי מאוד
דיי להכריח אותו הוא כולה בן 16 את צריכה להבין למה הוא לא רוצה לחשוב על זה בגיל כזה
דיי להכריח אותו הוא כולה בן 16 את צריכה להבין למה הוא לא רוצה לחשוב על זה בגיל כזה
אנונימי
נשמה תהני מהגיל הצעיר מה את צריכה להיות אמא בגיל הזה.
ולגבי השאלה זה לא בסדר כי זה נשמע כל כך תינוקי.
בגיל 17 צריך להנות לא להיות עם ילד אבל תעשי מה שאת רוצה.
ולגבי השאלה זה לא בסדר כי זה נשמע כל כך תינוקי.
בגיל 17 צריך להנות לא להיות עם ילד אבל תעשי מה שאת רוצה.
זה ספאם אבל אתם צריכים לדבר על זה כי אין פואנטה בזה שיש לך חבר ואת לא רוצה לדבר איתו
איזה הומו
אנונימית
^איזה לסבית
אתם עוד צעיריםם
קחי את הזמן ותנצלי אותו בשבילך ובשביל הגשמת החלומות שלכם וכל מה שאת והוא רוצים לעשות!!
ולשאלתך זה לדעתי לא בסדר כי..אם הוא לא רוצה אז את די צריכה להבין אותו
קחי את הזמן ותנצלי אותו בשבילך ובשביל הגשמת החלומות שלכם וכל מה שאת והוא רוצים לעשות!!
ולשאלתך זה לדעתי לא בסדר כי..אם הוא לא רוצה אז את די צריכה להבין אותו
מה נדפקת
אם הייתי הוא הייתי בורחת מקווה שזה ספאם
באותו הנושא: