7 תשובות
שואל השאלה:
אני מתכוונת בקטע מיני
אנונימית
אני בן 16 מדבר עם מישהי בת 30.המצב סביר. סתם נו רק מדברת מה כבר יכול לקרות
לא.
בקטע מיני זה לא בסדר ורוב הסיכויים שהוא מנצל אותך
עם זה רק לדבר אז כן
לדבר סתם בכייף זה בסדר גמור מותר לדבר עם אנשים זה דבר די נורמלי וסבבה...
זה בסדר לדבר עם אנשים.
פחות אם זה בקטע מיני