11 תשובות
כן
תלוי בכן
זה יעבוד רק אם שניכם מוכנים לעשות את המאמץ
אח שלי ככה עם בת זוג שלו והולך להם מעולה ברוך השם
זה תלוי כמה אתם אוהבים.ות ומוכנים.ות להשקיע מאמץ
שואל השאלה:
^^היא בדרום ואני בצפון-מרכז כזה
אנונימית
תצטרכו להפגש לפחות כמה בפעמים בשבוע אז תראו איך אתם עושים את זה, ובשאר הזמן חשוב מאוד לתקשר ולדבר, הודעות, שיחות, וככה תוכלו לשמור על קשר טוב, אם לא יהיה את זה יהיה לכם קשה
יהיה לכן קשה, אבל אם אתן באמת באמת אוהבות אחת את השניה אז ברור שתצליחו
שואל השאלה:
אין אפשרות להיפגש יותר מפעם בשבועיים..
אוף
אנונימית
שווה לנסות, תראו איך אתן מנסות שיהיה טוב, ואם לא אז לא נורא לא סוף העולם
גם פעם בשבועיים זה טוב, תדברו כל יום (עדיף בוידאו) ותשמרו על קשר