9 תשובות
למה שלא תסעי אליו? ותדברו על זה כמו שצריך
שואל השאלה:
י
י
אנונימית
אןטובוס או רכבת, אבל בכל מקרה כאילו מה הקשר שלכם כרגע? אתם מדברים ביוםיום?
מבינה אותך כלכך,אני לא יודעת איך לחזור לך כי אני מכירה את המצב מהצד שלי ולא ידעתי מה לעשות אבל מקווה שיסתדר לכם, אם את מבינה שזה קשה בגלל המרחק או ווטאבר אז עדיף שתחתכי כל עוד את לא יודעת אם את אוהבת אותו שלא תיפגעי יותר
שואל השאלה:
מ
מ
אנונימית
זה באמת קשה המרחק תדברו על זה בניכם ותראו אם זה מתאים
תנסי לדבר איתו על זה או משהו בסגנון
תשאלי מה הוא מצפה מהקשר
ותנסו לסדר את זה ביניכם
תשאלי מה הוא מצפה מהקשר
ותנסו לסדר את זה ביניכם
כדאי שתסעי אליו
ואת חושבת שגם הוא דלוק עלייך?
אם את יודעת את זה באחוזים גבוהים אולי כדאי שתריצי את סה כי לאהבה אין גבול.
בהצלחה ממני!
אם את יודעת את זה באחוזים גבוהים אולי כדאי שתריצי את סה כי לאהבה אין גבול.
בהצלחה ממני!
אנונימי
באותו הנושא: