תשובה אחת
זה נורמאלי
אני גם חושבת שברגע שאין את ההגדרה של הביחד ועדיין לא יודעים מה בדיוק בדיוק הצד השני רוצה, אז זה קצת יותר מלחיץ אם פתאום אתם לא מדברים. אם ממש בא לך לדבר איתו אז תשלחי לו הודעה או משהו, אבל תנסי גם להינות קצת מהזמן עם עצמך