9 תשובות
נקבות
שניהם
בני אדם
בזמן האחרון אני שומעת יותר זמרים גברים אבל נשים עושות מוזיקה מטורפת! נגיד ביונסה, אדל, סיה, ריהאנה.. לא חסר!
אני אישית ארגיש מחובר יותר רגשית מתי שגבר ישיר לעומת אישה ברוב המקרים
זכרים ולכל הפמיניסטיות שאומרות בנות משקרות לעצמם
הדעה שלי היא לא אובייקטיבית. אין לי שום דרך להוכיח לאדם שאוהב בעיקר מוזיקה שמיוצרת ע"י נשים שהוא טועה כי הוא לא טועה, ואני לא צודק.

מה שכן, אני כן חושב שגברים יותר מעודדים להיות מוזיקאים.
אנונימי
אבל מה זאת אומרת 'מייצרים'?
כי אני רואה פה את כולם מתייחסים לזמרים אבל ברוב המקרים הם לא אלה שמייצגים את המוזיקה אלא מבצעים אותה..
אז מה הכוונה?
אני אישית מעדיפה קול של אישה כשנוגע לשירה אבל בנוגע ליצירת מוזיקה זה כל כך לא משנה וגם לא תמיד יודעים, זה ממש לא קשור לזה אם אתה בן או בת
אני אוהב ראפ אז הייתי אומר זכרים ללא ספק
למרות שיש גם אומנות היפ הופ מצוינות