14 תשובות
שלך ,שיריב עם הקיר
שלו
לקח לך כל כך הרבה זמן להגיע לדרופ (אני חושבת שקוראים לזה ככה חחח) זה עצבן אותי
אבל שלו ניצח
שלו אבל סבבה
שואל השאלה:
:(
אנונימית
זה נשמע טוב, תמשיכו ליצור, תשתפו פעולה ותשפרו אחד את השניה. לא צריך לעשות מכל דבר תחרות.
זה תלוי - המנגינה המרכזית שבסאונד שלו מקורית או שהוא לקח אותה מאיפשהו?
אם הוא לקח אותה מאיפשהו אז אתם שווים לדעתי או ששלך קצת יותר טוב, אם הוא יצר הכול אז שלו יותר טוב בעיני
סורי
שניהם נשמעים כמו מסיבה שאני לא רוצה להיות בה :)
שלך נחמד
נשמע אותה רמה, זה ז'אנר מאוד רפיטטיב
לא יודע, לא אוהב edm
שואל השאלה:
.
אנונימית
אלו שני קטעים שונים
הקטע שלך יותר קשה לעריכה
היה לו שם קטע שהמוזיקה נחלשה
אי אפשר לשפוט רק על זה
אתם צריכים לערוך קטע שהוא אותה רמת קושי וזמן ואז נראה
נשמע ממש טוב. זה משהו שהייתי שומע במועדון ונהנה. למרות שפחות מתחבר לאלקטרונית וזה אבל זה יצא לך טוב