4 תשובות
תדברי איתה.. אם לא תקבלי תשובה הגיונית או שינוי כזה או אחר מהצד שלה אז תשחררי. אל תלחמי על אף אחד להשאר בחיים שלך, רק על עצמך :)
אנשים זה תקופות, באים והולכים לכן חשוב לא להיות תלוי באף אחד.
תדברי איתה על זה, לדעתי כדאי שתעברי הלאה כי זה נראה כאילו היא מתביישת בך
לדבר איתה
רק אצלה תקבלי תשובות, תסבירי לה מה זה גורם לך להרגיש ולמה היא מתנהגת ככה
תנסי לדבר איתה על זה.