3 תשובות
אולי לא הפקדת אותו טוב?
שואל השאלה:
הפקתי טוב אני רואה אותו בחשבון עבר שלושה ימי עזקים והוא לא נזיל עדיין
הפקתי טוב אני רואה אותו בחשבון עבר שלושה ימי עזקים והוא לא נזיל עדיין
כנראה בהמשך היום
באותו הנושא: