5 תשובות
כן כן זה בסדר גם אני עשיתי ככה
רק תשימי לך שעון מעורר לקחת כל יום באותה שעה
נגיד אם התחלת בשעה שמונה
אז תקחי כל יום בין 19:30-20:30
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
כן הכל תקין. כל עוד לקחת ביום הראשון של המחזור, הכל אמור להיות בסדר. רק לזכור לקחת את הגלולה מדי יום בסביבות אותה שעה (נגיד אם לקחת עכשיו גלולה בערב, תמשיכי לקחת בשעות הערב)
כן הכל טוב.
באותו הנושא: