9 תשובות
אחד
אנונימית
בכלל לא
שואל השאלה:
אבל זה משמין
אבל זה משמין
אנונימית
אבל זה טעים
ו4/5 פרוסות לא יעשו כלום
ו4/5 פרוסות לא יעשו כלום
פרוסה של גבינה זה פחות מ100 קלוריות
זה לא משמין
מה שמשמין הוא מאזן קלורי חיובי
ממליצה לך לקרוא על זה :)
מה שמשמין הוא מאזן קלורי חיובי
ממליצה לך לקרוא על זה :)
זה מעולה מלא חלבון
זה לא נורא לפעמיים אני יושבת על חצי חבילה
שואל השאלה:
מאחד עד*
מאחד עד*
אנונימית
באותו הנושא: