4 תשובות
לא
אנונימית
אי אפשר לדעת, אבל במקרה של חוסר ברזל לזמן ממושך, יתפתחו סימנים מוקדמים לאנמיה (התעלפויות, עייפות, כאבי ראש, חולשה וכו').
לא. אבל את כן אולי מרגישה סימפטומים מסוימים שעלולים להצביע על כך שיש סיבה להאמין שיש לך חוסר (כמו רוב הנשים, את מאבדת 40 מ"ג דם בכל חודש וזה יכול להוביל לאנמיה) למשל נשירת שיער, חולשה ועייפות, עיגולים שחורים מסביב לעיניים.
בכללי שיש חוסר ברזל לאישה זה פוגע במחזור הוא הופך להיות לא סדיר ואם זה גם ירידה דרסטית במשקל אז המחזור מפסיק
אנונימי