9 תשובות
שיאומי נראה לי
זה לא עובד ככה, חברה זה לא אומר הרבה, שני החברות קונות כמעט את כל חלקים מאותם המקומות, ככל שתשקיע יותר ככה המכשיר יתקע פחות, מכשירים יקרים של שתי החברות יהיו מעולים ומכשירים ב800 של שני החברות יהיו גרועים
שיאומי
שיאומי
זה לא תלוי בסוג הטלפון, זה תלוי במעבד
כל אלה שאומרים שיאומי בלי לחשוב, זה לא נכון, התוכנה של שיאומי השתפרה בטירוף ותקראו תגובות זה תכנה חלקה, וכנראה מי שאומר ששיאומי יותר נתקע כנראה יש לו סמסונג והוא פשוט שמע מחברים שקנו טלפון ב400 שקל שהוא חרא רצח, אבל אם קונים טלפון דגל הוא מתחרה ואפילו עובר את בסמסונג s21 ultra
לי יש שיאומי ואני מרוצה ברמות. לא נתקע לי בכלל אז אני לא יודעת מאיפה הידע הזה שכולם פה כתבו ^ זה שיש לכם גלאקסי לא אומר שהוא טוב יותר ;)
מה. למה מלא אומרים שיאומי
לי יש שיאומי מלא זמן והוא לא תקוע לי בכלל
זה ממש תלוי בסוג טלפון
אנונימית