29 תשובות
נוט 8
783
תלוי בטווח המחירים שלך. אשלח עוד רגע את האחד עם המצלמה הכי טובה שאני מכיר. סביר להניח שיצלם יותר טוב מהאייפון שיהיה לך
שואל השאלה:
חחח אני צריכה רק לחילופי
עדיף לך סמסונג, יש ב500 ומשהו שקל והם דיי סבבה, קניתי אותי כטלפון חילופי אבל אני בטוחה שהוא סבבה גם שהוא לא טלפון חילופי
היה לי פעם mi a 2 ממש טוב
איזה שיאומי יש לו איכות טובה??
אנונימית
עדיף לך סמסונג ב700 שקל ככה
שיאומי לא מומלץ גם לא חלופי
שיאומי זה סבבה אם זה טלפון חילופי וגם בכללי הוא בסדר גמור, לדעתי עדיף לך סמסונג אבל שני טלפונים ממש בסדר
שיאומי נהרס מהר בגלל זה פחות מומלץ לעומת זאת יש סמסונגים בסיביבות 500-700 שקל וכדי לך במקום
שואל השאלה:
אתם יודעים אולי מה זה השיאומי "החדש" ?
mi a2
(יש לי אותו, הוא דווקא טוב)
שואל השאלה:
וואה עכשעו אני לאדעת איזה טלפון חילופי לקנות לול
אם את מחפשת בטווח מחירים נמוך אז מסכים. למרות שגם הסמסונג מלאים בבעיות. הכי זול ואיכותי שתמצאי זה ה google pixel. טלפון חמוד ויפה בטירוף, סקסי. לדעתי הוא והאייפון הטלפונים הכי יפים שקיימים בשוק.
אל תקשיבי פה לאף אחד שאומרים לך לקנות גאלקסי ב500 שקל אני גם קניצי לפני האיפון כחלופי והתחרפנתי ממנו תקני שיאומי mi a2 שמעתי שהוא אחלה
אל תעשי את הטעות הזו, ידידה שלי קנתה והתחרטה בטירוף. הטלפון תוך כמה חודשים מוצף בעיות, אל. המלצתי לה אז על הפיקסל, הקשיבה לחבר שלה והתחרטה. עכשיו היא קנתה את הפיקסל חחח
נוט 7
לא נכוןן איזה מגזימים, הסמסונג ממש סבבה, הוא עובד בסדר גמור, אבל מה שכן, אחרי כמעט שנה הוא מתחיל קצת לעשות בעיות אבל אם את רוצה אותו כי טלפון חילופי זה בסדר גמור לפחות לי הוא היה ממש ממש בסדר והוא לגמרי עשה את העבודה
אבל אם יש טלפון אמין יותר שלא עושה בעיות אחרי חצי שנה, פשוט אל. לכי על ה pixel וזהו. חצי שנה זה כלום זמן וזה נדפק לכולםם
תלוי בתקציב, מוזמן לפנות אלי ואעזור לך לבחור.
אם את חושבת שבאמת יקח לך יותר זמן משנה לחסוך אז כבר עדיף לקנות את מה שהוא אומר אבל אם את חושבת שזה יקח פחות משנה עדיף לך את הסמסונג
רדמי נוט 9 פרו, למרות שטכנית אם תיקני אייפון 11 הוא יהיה יותר גרוע ממנו
אם יש אופציה לבחור בטלפון טוב וטלפון בעייתי באותו טווח המחירים, אין סיבה לבחור בדפוק. עדיף לא לקנות מוצר כזה למחתכילה. ומעבר לזה, הפיקסל פשוט אחח. יש לי טלפון יקר יותר פי שתיים עד שלוד והייתי רוצה לנסות אותו חחח הוא חמוד כל כך
היא רוצה אייפון גיסינו. כנראה שזה פחות בשבילה.
^^ 900 לעומת 3000-2500
שיאומי s9 הוא עולה בערך 800
אתם מגזימים שיאומי זה טלפון יחסית טוב, פשוט הוא לא מחזיק ליותר מדי
היה לי שיאומי והוא החזיק לי יותר משנה וחצי
ידוע, תיקנתי את התגובה. התבלבלתי בין ה redmi שלך לטלפון אחר חחח טעות שלי
שיאומי זה טוב, אבל זה טוב אם המחיר טוב. אם אתה משלם קצת כסף אתה מקבל סחורה פחותה. ככה זה. בקיצור, תעשי לעצמך טובה ותקני את ה google pixel. יש להם את החדש a4 שהוא ממש זול ויש להם קודמים כמו בסרטון שמראים כאן. כן המסך של הישן ששלחתי פחות גדול מהסמסונגים, אבל זה הקאץ' - המצלמה מדהימה, הטלפון חזק ואמין. אם תרצי לפרגן לעצמך באחד מהחדשים והזולים זה גם טוב.
https://youtu.be/zmetynqzbqk
לא יודעת מה להגיד לך חוץ מזה שלי היה שיאומי אבל אחרי חצי שנה הוא פשוט נהרס באמצע החיים