7 תשובות
שואל השאלה:
אני גם כל הזמן חושבת איך אני אהיה טבעית ליד הבן זוג שיהיה לי איך אני אפתח בפניו טבעית אם אני בקושי יכולה להסתכל על עצמי ככה
אני גם כל הזמן חושבת איך אני אהיה טבעית ליד הבן זוג שיהיה לי איך אני אפתח בפניו טבעית אם אני בקושי יכולה להסתכל על עצמי ככה
אנונימית
הכל עניין של הרגל, אל תשימי שבוע ותיראי שזה כבר יהיה לך רגיל - בדיוק כמו שהתרגלת לאיפור.
שואל השאלה:
זה לא עוזר
זה לא עוזר
אנונימית
מאמי תסתכלי במראה בלי איפור ותגידי לעצמך אני יפה!!
אני בטוחה שאת מהממת ואפשר לעבוד על חוסר בטחון. ברגע שתגידי לעצמך שאת יפה עם בטחון עצמי גבוה יעלה לך הבטחון ואת תרגישי יפה אני מבטיחה.
אני בטוחה שאת מהממת ואפשר לעבוד על חוסר בטחון. ברגע שתגידי לעצמך שאת יפה עם בטחון עצמי גבוה יעלה לך הבטחון ואת תרגישי יפה אני מבטיחה.
אל תשימי על אף אחד
אחותי אני לא סתם אומרת כולם הרבה יותר יפים בלי, את פשוט התרגלת להיות עם. ברור שזה נותן לך ביטחון אבל את פשוט צריכה להתרגל להיות בלי. לא אומרת להיות בלי איפור איפור זה כיף אבל כדאי לך כשאת בבית עם עצמך להוריד כדי להתרגל חזרה אל המראה הטבעי והמושלם שלך
אנונימית
שואל השאלה:
נגיד אני כמה ימים בלי איפור כי אין לי לאן להתאפר
ואני לא מתה על עצמי אבל בסדר, מקווה שמתישהו זה ישתנה..
נגיד אני כמה ימים בלי איפור כי אין לי לאן להתאפר
ואני לא מתה על עצמי אבל בסדר, מקווה שמתישהו זה ישתנה..
אנונימית