3 תשובות
נישמע תאית מתבצעת בזמן פןתוסינטזה (אני חושבתת)
נשימה תאית- נכנס חמצן יוצא פדח
פוטוסינתזה - נכנס פדח יוצא חמצן
פוטוסינתזה - נכנס פדח יוצא חמצן
בפוטוסינתזה הצמח אחד התוצרים זה גלוקוז.
אותו גלוקוז ישמש את הצמח בנשימה תאית.
אותו גלוקוז ישמש את הצמח בנשימה תאית.
באותו הנושא: