39 תשובות
לא נכון
וואי נכון באמת שאני מרגישה רע בשבילכם בנים
בנות אוהבות להכליל
אנונימית
תשמע אני מסכימה איתך ברמות אבל אין מה לעשות יש כאלה
אחי תשקיע בעצמך, רובן כאלה
הכל יבוא לבד
אנונימי
תקשיב זה נובע מחוסר ביטחון, אם מישהי חסרת ביטחון לגבי המשקל שלה ואתה רושם שאתה רוצה מישהי רזה ברור שתצא עליך ככה היא פורקת את החוסר ביטחון שלה..
אבל זה לא אמור לעניין אותך אם אתה יודע מה אתה מחפש בבחורה לך על זה ואל תשים על החסרות ביטחון פה, ושמע שבתכלס אנחנו בני אדם כולם חרמנים באיזשהי מידה וגם אין שום דבר רע בלרצות סקס
זה נכון אני זוכר שהיה שאלה ששואלת על משהו והיה תמונה של חזרה של גבר שרירי ויש מלא בנות אומרות ואוו איזה חזה וכול מיני דברים אבל עם גבר היה אומרת את זה ישר היו קוראים לו פדופיל
האתר הזה מלא בצביעות אל תהיה מופתע
הוצאת את המילים מהפה מה שנקרא
Hex
אתה מדבר כאילו אנחנו רוצות לעבור הטרדות מיניות
צא מהסרט שאכפת לנו מה אתה אומר באתר...-_-
יש כאלו ויש כאלו
אבל למה להכליל את כולן?
כיאלו אנחנו רוצות שתטרידו אותנו
ויש גם בנים שכל מה שהם רוצים פה מהבנות זה מין
אנונימית
יש משהו במה שאתה אומר
אנונימית^
הוא כתב כול הבנות לא הוא לא אז סתמי את וכל החברות הדפוקות שלך פה כל שנייה "תפסיקו להכליל"
אז לך תהיה גיי מה אני אגיד לך ככ רע לך איתנו? תעשה טיפול המרה רק הפוך .
מסכימה חלקית, כי אני למשל לא חושבת שכל הגברים חושבים רק על ס*ס אבל נוצר בי פחד מגברים ברחוב בגלל כל המקרים של האונס וזה. אני לא שולטת בזה, ואני תמיד אעדיף לעלות במדרגות במקום להכנס עם גבר זר למעלית.. וזה בא מתוך פחד ושמירה על עצמי, ומתוך האמת. אני ממש לא אומרת שכל הגברים ככה כי רובם לא, אבל אי אפשר להגיד שאף אחד מהם לא חושב רק על ס*ס כי זה כבר מידע שגוי
כן כן ועוד כפעם כן
ככה הן גדלו, על שקרים. הן מאמינות שזה נכון. סוג של שטיפת מוח, לא מאשימה אותן
רק כאן? בכל העולם זה ככה...
אנשים הם אנשים בכל מקום
הכי נכון הרבה מהבנות כאן יצאו עליך אם תכתוב איזה סטנדרט מועדף בבת זוג אבל בפוסט אחר יכתבו את גבר חלומתיהם ויזלזלו "בפחותים"
אסור לבן לרצות מישהי עם חזה גדול
אבל לבת מותר לרצות מישהו גבוה ועוד לצחוק על מישהו שהוא גמד למרות שהוא עדיין עוקף אותה שהיא עם עקבים 10 סמ .
ככה זה ישראל שיהיה לכן בהצלחה בחיים בנות אתן תצטרכו את זה
אנונימית
אתה מתנהג כאילו זה כל אחת... הן נדירות בערך כמו שוביניסטים
אני אישית באמת לא כזו והכי להפך בעולם, אני מדברת עם בנים כדי למצוא את האלו שבאמת לא רק מין בראש שלהם בניגוד לבנות שבאות בגישה של כולם כאלה.
אני חושבת שבסופו של דבר זה רק הפסד שלהן; הן יום אחד יפספסו את המישהו הזה שהן מחכות לו רק בגלל שהן בגישה של כולם אותו הדבר.
זה טוב כי חוסך לנו מהן
קצת יותר מדי דעתני
אמאלה אתה צודק רצח
שואל השאלה:
אני המון מכיר
אנונימי
כמובן שלא כולם כאלו ויש מחא שהן לא כאלו אבל בהחלט יש כאן כאלו
שואל השאלה:
צודקת אבל יש הרבה
אנונימי
נכון יש הרבה מכלכך הרבה יש כאלו שכן ויש כאלו שלא ויש כאלו לפעמים כם ולאפעמים םא זה כלכך מסובך פשוט תתעלם מזה או משהו כי באמת שזה לא יעזור לך לנסות לעשות משהו
^ הוא אמר שהוא לא מכליל
שואל השאלה:
רשמתי לא מכליל את כולם
אנונימי
אני פה כדי לענות^^
אם תקראי טוב ואת הכל את תראי שהוא כתב "(לא מכליל לא כולן ככה)"
אוו מיי גאד אני הראשונה שקיבלה פרח מכל האנשים פה תודה❤
אמאחה אני מרגישה כמו ילדה בת 3 כי אני מתלהבת אבל וואלה הישג כלכך הרבה אנשים ונתת דווקא לי יש תודה
לא דיברתי אלייך כאל סתומה סך הכל הבהרתי את הנקודה כי אולי פספסת את המשפט האחרום את ממש לא סתומה מה יש לך אני כולה אמרתי לך את מדברת אליי כאילו הרבצתי לך מה נסגר נשמה
אומרת לא לבכות כמו ילד קטן ואז משתמשת בwhat-aboutism יפה
סבבה אז הציניות שלך מפגרת ובכלל לא את
שואל השאלה:
אתה עוד נכנס לפה חח
אנונימי
שאלה למגניבים בלבד
שואל השאלה:
חח צודק
אנונימי
אני בת ואני מסכימה איתך אבל לא כולן כאלה פשוט רובן