5 תשובות
הם אמורים להפחית חרדות ולייצב את מצב הרוח, ניסיתי המון סוגי תרופות ובפועל כמעט כלום לא ממש עזר לי. כרגע אני לוקחת רק קלונקס וזה די סבבה
יש כמה סוגי כדורים והדרך פעולה שלהם קצת שונה וזה בדרך כלל משפיע על כמה הורמונים ומוליכים עצביים שקשורים במצב רוח וחרדות וככה הכדורים מאזנים ומווסתים את הלחץ, חרדה ודיכאון.
אני אישית סירבתי לקחת, אבל חברים שלי עם חרדות קלות קיבלו ציפלקס וזה ממש עזר להם, 2 חברים אחרים ניסו הרבה כדורים והגיעו לקלונקס שעשה להם פלאים.
אין 100% בתרופות במיוחד בסוג הזה כשלכל אחד יש גוף שונה ומושפע אחרת מתרופה כזו או אחרת.
יש אנשים שתרופה אחת תעזור, יש אנשים שתרופה אחרת תעזור ויש אנשים שכלום לא יעזור-צריך לקחת את הזמן ולהתאים את התרופה עד שמגיעים למה שטוב.
אני אישית סירבתי לקחת, אבל חברים שלי עם חרדות קלות קיבלו ציפלקס וזה ממש עזר להם, 2 חברים אחרים ניסו הרבה כדורים והגיעו לקלונקס שעשה להם פלאים.
אין 100% בתרופות במיוחד בסוג הזה כשלכל אחד יש גוף שונה ומושפע אחרת מתרופה כזו או אחרת.
יש אנשים שתרופה אחת תעזור, יש אנשים שתרופה אחרת תעזור ויש אנשים שכלום לא יעזור-צריך לקחת את הזמן ולהתאים את התרופה עד שמגיעים למה שטוב.
לא רוצה להכניס תסביכים..זה יכול להשפיע הורמונלית..,התפתחותית..
אני האמת לא בעד..אתה זקוק למישהו שיהיה באמת עבורך..,יצא לי לשים לב שהרוב פחות הכניסו את הרעל הזה לגופם..להשתלבות בסביבה שמכילה עוטפת אותם..יש קבוצות יעודיות לשיתופים..מציע לנסות אין מה להפסיד :)
אני האמת לא בעד..אתה זקוק למישהו שיהיה באמת עבורך..,יצא לי לשים לב שהרוב פחות הכניסו את הרעל הזה לגופם..להשתלבות בסביבה שמכילה עוטפת אותם..יש קבוצות יעודיות לשיתופים..מציע לנסות אין מה להפסיד :)
אני על ציפרלקס ולא מרגיש משהו מיוחד פשוט מרגיש פחות עצב ודיכאון, פחות משפיע עליי מבחינה נפשית ופיזית. היה לי לפני קוצר נשימה ובעיות שינה אבל יכול להיות שזה גם השתנה כי חזרתי להתאמן ואני אוכל בריא אז לא יודע.
אני על פריזמה וריספונד, בעיקרון זה אמור להפחית דיכאון ולייצב את מצב הרוח, זה באמת עשה את זה לתקופה אבל עכשיו אני מתחילה להיות שוב בדיכאון למרות שאני לוקחת סדיר את הכדורים שלי, כנראה תופעות לוואי
באותו הנושא: