7 תשובות
שואל השאלה:
^^ בזכות קיבלתי 100 במבחן כי עזרת לי לבין איך לפתור את זה. (במקרה שיש לי את השאלה הזאת במבחן) תודה תודה רבה!! !
^^ בזכות קיבלתי 100 במבחן כי עזרת לי לבין איך לפתור את זה. (במקרה שיש לי את השאלה הזאת במבחן) תודה תודה רבה!! !
פוגע
שואל השאלה:
כי פשוט לא ממש הבנתי זה יה מסובך לי וזה פשוט היה יותר מובן לי אבל אני בטוחה שאם זה היה יותר מובן לי אז הייתי מצליחה גם את זה
כי פשוט לא ממש הבנתי זה יה מסובך לי וזה פשוט היה יותר מובן לי אבל אני בטוחה שאם זה היה יותר מובן לי אז הייתי מצליחה גם את זה
חחח הכל טוב
העיקר שהבנת
העיקר שהבנת
רגע אני עזרתי??
כדי למצוא משוואת ישר צריך שיפוע ונקודה אחת
אם אין שיפוע אז צריך את הנוסחה למציאת שיפוע וצריך שתי נקודות
מציאת שיפוע: (m=(y1-y2):(x1-x2 - זה אמור להיות בשבר פשוט אין אפשרות כאן
מציאת משוואת ישר:
y-y1=m(x-x1)
הבנת?
אם אין שיפוע אז צריך את הנוסחה למציאת שיפוע וצריך שתי נקודות
מציאת שיפוע: (m=(y1-y2):(x1-x2 - זה אמור להיות בשבר פשוט אין אפשרות כאן
מציאת משוואת ישר:
y-y1=m(x-x1)
הבנת?
יש נוסחה למשוואת ישר -
y-y = m (x-x)
כלומר: ווי פחות ווי של נקודה מסויימת שווה שיפוע הישר כפול איקס פחות איקס של נקודה מסויימת.
קצת קשה לי לחשב כרגע כי לא יודעת את התשובות של שאר הסעיפים אך מקווה שהבנת.
y-y = m (x-x)
כלומר: ווי פחות ווי של נקודה מסויימת שווה שיפוע הישר כפול איקס פחות איקס של נקודה מסויימת.
קצת קשה לי לחשב כרגע כי לא יודעת את התשובות של שאר הסעיפים אך מקווה שהבנת.
באותו הנושא: