כמה דברים אחד אנחנו בכיתה ח אני בת ארבעה עשרה יש לי קראש כזה עליו כבר משנה שעברה ותמיד רציתי שנתחבר טיפה אבל לא יצא כי אני כל הזמן עם בנות והוא עם בנים טלפני יומים המורה העבירה מקומות ובן היתר אני לידו עכשיו גם לא יכולתי לדעת מה הוא חושב על זה שאני יושבת לידו כי הוא לא הגיע לכיתה באותו יום ואני אפילו לא יודעת אם הוא מעוניין ואנחנו כמעט בכלל לא מדברים פשוט הוא נראה חמוד וכל הכיתה שלי ערסים ובאמת שבא לי שיהיה לי גם חבר שהוא בן לא מבקשת ישר קשר זוגי אני כולה בת 14 אבל אני לא יודעת איך להתחבר איתו קצת טיפים?