4 תשובות
זה אומר שקרה משהו אולי תנסה לדבר איתה במציאות, אשמח לפרח (:
ביום רביעי תשאל אותה איך היא
אנונימית
אוו לא! זה ממש לא אומר שהיא שונאת אותך!
יכול להיות שקרה משהו, אולי היא לא יכלה לענות ורצתה לכתוב לך אחרכ ושחכה..
אולי היא פשוט לא הייתה במצב טוב לדבר..
יכול להיות שקרה משהו, אולי היא לא יכלה לענות ורצתה לכתוב לך אחרכ ושחכה..
אולי היא פשוט לא הייתה במצב טוב לדבר..
אנונימית
נראלי שהיא פשוט לא מרגישה טוב אז היא לא בטלפון הרבה והיא אמרה שהיא מסננת הרבה אז פשוט אל תעיק
באותו הנושא: