11 תשובות
אוניברסיטה
שואל השאלה:
כרגע עברתי אותה
לא יודעת אני תמיד יורדת בהגנה
אחלה תחנה
עברת לאן כפרה לת"א או צפונה
תלוי לאן באלך בעצם
השלום הכי טוב אבל גם סבידור מרכז טוב
שואל השאלה:
לכוון דרום
שואל השאלה:
לתא
^^אם את צריכה לדרום תרדי בהגנה ותקחי אוטובוס
אוניברסיטת
תחנת האוניברסיטה היא התחנה בתל אביב עם 4 רציפים, שאר התחנות האחרות עם 6 רציפים
^בשלןם יש 3 רציפים היא פשוט ממש עמוסה
אוי נכון, מצטער על הטעות.
תחנת השלום היא עם 3 רציפים שזאת התחנה עם הכי הרבה פחות רציפים בתל אביב.