2 תשובות
גם וגם, אך ברכבת יהיה טיפה פחות.
תלוי ממש איפה.
במרכז לדעתי הרכבות יותר צפופות. אני מעדיפה אוטובוס לנסיעות בין ערים בזמן הזה.
אנונימית