2 תשובות
גם וגם, אך ברכבת יהיה טיפה פחות.
תלוי ממש איפה.
במרכז לדעתי הרכבות יותר צפופות. אני מעדיפה אוטובוס לנסיעות בין ערים בזמן הזה.
במרכז לדעתי הרכבות יותר צפופות. אני מעדיפה אוטובוס לנסיעות בין ערים בזמן הזה.
אנונימית
באותו הנושא: