8 תשובות
מה זאת אומרת נישואים גאים צריכים להיות בין גבר לאישה?
כל הקטע בנישואים גאים זה שהם לא בין גבר לאישה
וואו איזה טרול מעפן
שואל השאלה:
פחות אנשים היו מתנגדים לזה ככה
אני לא חושב שהבנת את הקונספט זה נישואים גאים לקהילה הלהטבית זה לא סתם טייטל
אני חושבת שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה , מה הבעיה שאנשים יחשבו , ירגישו ויעשו מה שהם רוצים בלי שישפטו אותם ?
^ הבעיה היא החברה. החברה היא הדבר הבעייתי, חלק לא קטן מהחברה לא מקבל את האנשים השונים מהם, וחלק לא קטן מהם פשוט שונא אותם ושופט אותם על עצם היותם שונים.
^ לצערי אני מודעת לזה אבל זה מעצבן ואני יודעת שאי אפשר לשנות את זה אבל החברה זה דבר שאני ככ שונאת כי הם גורמים לי להרגישלאבנוח במי שאני ואיך שאני נראת {לא קשור לשאלה} אבל קיצור אני מודעת לזה ולצערי זה העולם שלנו