6 תשובות
אם זה לא מפריע לך ולא פגע בביצועים לא חייב לתקן
איזה טלפון זה?
שואל השאלה:
^ אייפון xs
אנונימית
לי נשבר המאחורה כבר שנה לא אמרתי להורים
ושמעי אם זה לא עשה כלום לטלפון אז אל תתקני סתם ביזבוז כסף ואם יש מגן שמסתיר זה בסדר שתשאירי את זה ככה וזהו
אז עדיף לך כבר לקנות חדש ולא לבזבז מלא כסף על תיקון
קרה לי אותו דבר אל תלכי לתקן, בכל מקום ששאלתי אמרו לי כן אני עושה את זה ב 500+ והיה איזה איש טוב שאמר לי עזבי אם זה לא מפריע לך אל תתקני כי אמורים להעביר לך שם חלקיקים קטנים ממקום למקום במטרה לתקן וזה ידפוק לך את הטלפון יתחילו לצוץ בו בעיות שלא היו לפני זה לא שווה את זה הטלפון כבר לא יהיה שמיש
פשוט תשתמשי בו כמה שאת יכולה כל הכסף שתשקיעו בתיקונים לא יהיה שווה את זה