התחברות
הרשמה
אם נשבר לי המאחורה של הטלפון זה יותר קרינה?
כאילו יש לי אייפון וזה זכוכית אז זה נשבר, שאני מעבירה את היד אני לא מרגישה חיספוסים אבל יותר יותר קרינה ככה מהטלפון??
פשוט אני מתלבטת אם כדי לי להחליף את זה בכמה מאות שקלים אולי זה שווה בגלל שזה יותר קרינה לא יודעת
16 במרץ 2021, 00:32
טלפונים
קרינה
תיקונים
3 תשובות
זה לא יותר קרינה זה אותו דבר
ה
המרוקאי הרגוע
לא זה לא משנה כלום
ס
סטיצ'י
זה לא הבדל משמעותי
c
compass
באותו הנושא:
אם נשבר לי המאחורה של הטלפון (אייפון) אפשר לתקן את זה?
קרינה מטלפון בטעינה - האם הטלפון יכול לפלוט קרינה כשהוא בטעינה או משהו כזה?
אם נשבר לי האחורה של הטלפון אז יוצא מהטלפון יותר קרינה?
נפל ונשבר לי הטלפון, זה מוציא קרינה יותר מהרגיל?
אני לא יודעת מה לעשות! נפל לי הטלפון ונשבר כל המאחורה(הוא מזכוכית)(המשך)
הסוגר של הטלפון מאחורה איפה שהסוללה נשבר ולא נסגר אז שמתי גומיה זה בסדר?
כאשר הטלפון מכובה, הוא פולט קרינה?
כשהמסך שבור הטלפון פולט יותר קרינה?
היי הטלפון שלי התנפץ מאחורה (iPhone 8 plus) השאלה שלי היא האם הוא פולט עכשיו יותר קרינה והוא מסוכן יותר . תודה מראש
אם אני מטעינה את הטלפון לידי אבל הוא כבוי או על מצב טיסה הוא פולט קרינה?
אם הטלפון הוא על מצב טיסה עדיין יש קרינה?