6 תשובות
תתעלמי, יש אנשים כל כך נוראים בטיקטוק.. פשוט תלמדי להתעלם.. את לא מכירה אותו לא אמור להיות לך אכפת מה הוא חושב.. אני בטוחה שאת מהממתת ואת לא צריכה את האישור שלו בשביל לדעת את זה ❤❤
אם את משתינה לתוך ספוג זה יעבור
תקשיבי, תמיד יבואו אנשים חרא עם הערות ויגידו דברים פוגעים, חלק זה מקנאה וחלק זה דעתם, למשל פנים מול פנים הם לא היו אומרים לך את זה, אבל זה קל פשוט להגיב בתגובות את זה, פשוט תתעלמי, תתרכזי בתגובות הטובות, לאף אחד לא אכפת מה בן אדם אחד בטיקטוק חושב, וגם לך צריך להיות לא אכפת, תעלי סירטונים ותעשי מה שטוב לך
לך*
אם היה לי שקל על כל פעם שזרקו הערה על האופי או המראה שלהם ....את צריכה להבין מאיפה זה נובע כשלאנשים קשה בחיים הם מוציאים את התסכול שלהם על אחרים ומנסים לפגוע ..זה נותן להם נחמה מהחיים שלהם
אני בטוחה שרובנו לא היינו יורדים על מישהו בתגובות בגלל איך שהוא נראה לדעתנו ..לרובנו פשוט לא אכפת ולמי שכן יושב וחייב להגיב ..יש סיבה קשה לו בחיים
לא חושבת שקיים אדם שטוב לו בחיים בשלב זה ובאותו הזמן מנסה לפגוע באחרים
אנונימית
יש ילדים רעים בעולם הזה לצערנו...