5 תשובות
מחר על הבוקר תתקשרי למי שעשה לך את זה
לפי מה שאני יודעת אפשר לחטא את זה עם אלכוהול רפואי או מי מלח אבל אני ממש לא פירסרית ולא למדתי את זה דקה
זה נשמע לא ממש תקין, אבל אי אפשר לדעת בלי תמונה. ממליצה לך ללכת לרופא לבדיקה, ובינתיים לחטא את העגיל או במקרה הכי גרוע, להוציא אותו
להמשיך לחטא עם מי מלח ומשחה וללכת לפירסר
להמשיך לטפל לפי ההנחיות שקיבלת ולחזור לפירסר, אולי צריך להחליף לך לעגיל אחר(מבחינת הגודל) שיאפשר החלמה טובה יותר של הנקב
אבל ללכת בהול לפירסר