3 תשובות
בהתקף חרדה שלי הרגשתי לחץ בחזה רעדתי טיפה יצא ממני זיעה ובכיתי בלי הפסקה
ויש לי התקפים שאני פשוט בוהה במשהו והלב שלי כואב פיזית
ויש לי התקפים שאני פשוט בוהה במשהו והלב שלי כואב פיזית
אנונימית
בהתקפי חרדה שהיו לי היה לי חם ודפיקות לב מהירות ובכי
אבל תכלס לכל אחד זה שונה
אבל תכלס לכל אחד זה שונה
כשאתה מרגיש את זה בא, אתה יודע שזה עומד לתקוף ומנסה להתנגד, מנסה לעצור את זה אבל מאוחר מדי.
אתה רואה את הידיים שלך, את הרגליים שלך מתחילות לרעוד, מרגיש את השיניים נוקשות ואת הראש אפילו אתה מרגיש את התזוזות הקטנות האלה שלא בשליטתך. פתאום יש דפיקות באזור החזה והן מתגברות לאט לאט ומתפשטות לאט לאט, בכל מקום בגוף, בכל החזה ובכל הראש, זה מחרפן אותך ואתה כבר לא מצליח לנשום, אתה מנסה להכניס את האוויר למלא את הריאות אבל אתה לא מצליח מתחיל לכאוב, אתה נופל על הרצפה כי אי אפשר יותר לסבול את זה, פשוט מתרסק, הכל מסביבך נהיה רק כתמי צבעים וכל הקולות מסביב מתעממים, זה רק אתה ומה שתוקף אותך, נכנס למין בועה וכל מה שזז מסביב גורם לך לצרוח עוד יותר, אתה בזה כבר הרבה זמן ואי אפשר להאמין שזה יגמר מתישהו, אתה שומע את הצעקות שלך, את הקולות של הסביבה, אתה רואה את כתמי הצבע הלא ברורים שמבהילים כל כך, אתה מרגיש את הרעידות, את התזוזות הקטנות בגוף בכל שריר קטן, אתה מרגיש את הדפיקות ואת הכאב של חוסר החמצן ואתה לא יכול לעשות עם זה כלום. הגוף מתעייף מהמלחמה שבה אין מנצחים ופה זה נשאר רק אתה, לבד.
זה מה שאני מרגישה בהתקפי חרדה
אתה רואה את הידיים שלך, את הרגליים שלך מתחילות לרעוד, מרגיש את השיניים נוקשות ואת הראש אפילו אתה מרגיש את התזוזות הקטנות האלה שלא בשליטתך. פתאום יש דפיקות באזור החזה והן מתגברות לאט לאט ומתפשטות לאט לאט, בכל מקום בגוף, בכל החזה ובכל הראש, זה מחרפן אותך ואתה כבר לא מצליח לנשום, אתה מנסה להכניס את האוויר למלא את הריאות אבל אתה לא מצליח מתחיל לכאוב, אתה נופל על הרצפה כי אי אפשר יותר לסבול את זה, פשוט מתרסק, הכל מסביבך נהיה רק כתמי צבעים וכל הקולות מסביב מתעממים, זה רק אתה ומה שתוקף אותך, נכנס למין בועה וכל מה שזז מסביב גורם לך לצרוח עוד יותר, אתה בזה כבר הרבה זמן ואי אפשר להאמין שזה יגמר מתישהו, אתה שומע את הצעקות שלך, את הקולות של הסביבה, אתה רואה את כתמי הצבע הלא ברורים שמבהילים כל כך, אתה מרגיש את הרעידות, את התזוזות הקטנות בגוף בכל שריר קטן, אתה מרגיש את הדפיקות ואת הכאב של חוסר החמצן ואתה לא יכול לעשות עם זה כלום. הגוף מתעייף מהמלחמה שבה אין מנצחים ופה זה נשאר רק אתה, לבד.
זה מה שאני מרגישה בהתקפי חרדה
באותו הנושא: