15 תשובות
ברו
בחזה? לא יודעת זה פשוט כואב רצח
שואל השאלה:
לא בחזה...
לא בחזה...
אנונימי
כי זה מכה בכל מקום אם אתן אתן לך מכה זה יכאב ..
אתה מתכוון לישבן?
שואל השאלה:
בקיצור אתם אומרים שזה כואב בגלל שזה מכה, לא בגלל שזה אזור רגיש, שלא תדעו מה קורה אם אנחנו חוטפים שם מכה...
בקיצור אתם אומרים שזה כואב בגלל שזה מכה, לא בגלל שזה אזור רגיש, שלא תדעו מה קורה אם אנחנו חוטפים שם מכה...
אנונימי
אה ברור שזה כואב שם ויש שם משהו ועוד איך! מלא עצבים
אנונימית
גם לנו ע"ש שם מערכת עצבים (לכל מקום בגוף ולשם במיוחד)
כי יש שם עצמות ועור ממש דק על העצמות שזה מרגיש כאילו בועטים בעצם עצמה וזה כואב וגם זה אזור ממש רגיש
אנונימית
תשמע אני לא שאלתי אותך עד כמה מכה לשק האשכימיז שלך כואבת לא תשאל שאלות לא תשמע שקרים
לא חושבת שהאזור שם כואב לנו במיוחד. בטח שלא כמו לכם
אנונימית
שואל השאלה:
כמו שהאחרונה אמרה, פגיעה ב"לולי" שלנו זה כאב בלתי נסבל
כמו שהאחרונה אמרה, פגיעה ב"לולי" שלנו זה כאב בלתי נסבל
אנונימי
זה כואב בגלל שזה מכה ובנוסף שה גם מקום רגיש לנו כואב שם ברמות אנחנו פשוט לא מתחילות להמרח על הרצפה ולבכות כמוכם
יש שם את הרחם .
שואל השאלה:
לא אין שם
לא אין שם
אנונימי