11 תשובות
זה יכאב אבל אני לא חושבת שיכאב ברמה של בעיטה לביצים
זה יכאב טיפה, כמו בכל מקום אחר
אנונימית
יכאב ממש
לא כמו ביד
לא כמו ביד
אנונימית
זה יכאב
ביד פחות
ביד פחות
קיבלתי לאזור האנטימי מכה משפיץ של שולחן
האמת שזה כאב כמה שעות אבל כאב נסבל
האמת שזה כאב כמה שעות אבל כאב נסבל
אנונימית
לא ברמה של בנים , אבל אם זה כאב פנימי (כמו מחזור) אז אני מאמינה שזה יכול להיות ברמה של כאב של בנים ואפילו הרבה יותר .
וכמובן שמכה ביד פחות כואבת מאשר זה
וכמובן שמכה ביד פחות כואבת מאשר זה
מכה בפות כואבת, בהחלט. אם מכוונים נכון. כנראה שלא כמו מכה באשכים, אבל עדיין כואבת.
לבנות האזור המכאיב הוא הציצי (רק נערות ואם הוא מתפתח)
אנונימית
חזה הרבה יותר כואב לנו מאשר האזור האינטימי, אם מישהו/ מישהי / אני בטעות יביא מרפק לחזה אני באמת אמות מכאבים במיוחד בגיל הנעורים שהחזה עדיין מתפתח
אנונימית
זה יכאב ברמות והכאב יכול להישאר גם שעות ולפעמים יכולות להיות השלכות רפואיות(עד כדי כך)
אנונימית
אני לא חושבת שהחזה שלי רגיש במיוחד. אולי כשהייתי בהריון או כשהנקתי והוא היה ממש גדוש, אבל עכשיו לא ממש.
באותו הנושא: