4 תשובות
אני האמת נעלבתי
הרגשתי שהם השיגו מה שהם רצו סוג של
הרגשתי שהם השיגו מה שהם רצו סוג של
לא אמרו ככה, כולם ירדו עליי שאני נראית חולנית וזה מוגזם, תפסיקי לרדת וכל מיני שיט כזה.
לא חושבת שהערות כלשהן על משקל הן לגיטימיות.
לא חושבת שהערות כלשהן על משקל הן לגיטימיות.
לא, אני חושבת שזה ממש החמיא לי
לא ידעתי כמה שמים לב למשקל שלי עד שירדתי ומעל 10 אנשים העירו לי על זה זו הרגשה מדהימה שהצלחתי והשגתי את מה שרציתי אבל זה גם מאד עצוב לחשוב על מה שעברתי לפני ובזמן שירדתי