18 תשובות
הרגיל הוא לא באמת אייפון 14 הוא ליטרלי 13s אם השם היה קיים
דגמי הפרו ממש טובים פעם ראשונה שאני אומר שהמכשיר שהם הוציאו במחיר הזה מלהיב באמת טוב ומרשים
דגמי הפרו ממש טובים פעם ראשונה שאני אומר שהמכשיר שהם הוציאו במחיר הזה מלהיב באמת טוב ומרשים
^מה המחירים?
אנונימית
799 899 999 1099
ובארץ?
אנונימית
אין לי מושג
שואל השאלה:
יצאו עוד צבעים לפרו?
יצאו עוד צבעים לפרו?
באלי את ה14 פלוס אבל הבעיה זה שרציתי לקנות החודש אייפון וה14 פלוס יימכר רק באוקטובר
שואל השאלה:
למה רק באוקטובר?^
למה רק באוקטובר?^
שואל השאלה:
זה בטוח?^^^
זה בטוח?^^^
it's rapunzel bitches עדיף לך לקנות את ה13 פרו
לא יודעת למה, הם החליטו שהאייפון 14 ימכר החודש וה14 פלוס רק חודש הבא
כטכהכ- אם כבר פרו אז פרו מקס
ההתלבטות שלי היא בין ה13 הרגיל לפרו מקס
ההתלבטות שלי היא בין ה13 הרגיל לפרו מקס
אין הבדל בין הפרו לפרו מקס חוץ מהגודל
גם ה13 הרגיל סבבה
^^ נכון ההבדל היחיד זה 300 שקל הפרש, אני מעדיפה אייפון גדול אז אם כבר לשים מעל 3000 אז אוסיף 300 על הגדול יותר
אבל מתלבטת בין הרגיל לפרו מקס
אבל מתלבטת בין הרגיל לפרו מקס
תאמיני לי שהפרו מספיק גדול
ממליץ לך לבדוק בתצוגה על הפרו מקס
שואל השאלה:
אוף אבל התבאסתי שאין תכלת בפרו
אוף אבל התבאסתי שאין תכלת בפרו
באותו הנושא: