6 תשובות
אייפון
אייפון
היה לי פעם גלאקסי (החלפתי לפני שנה אז הטלפון היה די חדש) ואייפון הרבה יותר טוב
היה לי פעם גלאקסי (החלפתי לפני שנה אז הטלפון היה די חדש) ואייפון הרבה יותר טוב
אייפטן
לאייפון יש כל מיני באגים וגם הוא יקר בצורה לא פרופורציונלית ביחס לביצועים שלו
אז גלאקסי
אז גלאקסי
אנונימי
גלאקסי, אייפון סתם יקר ולא בהכרח יותר טוב. זה בעיקר השופוני
אייפון אני לא יכולה אפילו לפרט למה
באותו הנושא: