3 תשובות
כולם בונים על טיפים, זה מלצרות.
תמלצרי במקום אחר
שואל השאלה:
כן אבל יש הרבה חסרונות וגם שכחתי להוסיף שנותנים לי רק משמרות בוקר
אנונימית
אם לא טוב לך שם אז תתפטרי תחפשי מקום אחר אבל שתדעי שככה זה במלצרות זאת לא עבודה מושלמת ורוב המשכורת זה הטיפים
אני עבדתי באולם אירועים הייתי מקבלת לאירוע למשמרת 100 שקל והיו פעם שעבדתי כמעט 12 שעות 100 שקל זה כלום את שאר המשכורת הייתי מקבלת מהטיפים
שתי מנהלים שאת שונאת בכל מקום עבודה שתלכי היו לפחות כמה אנשים שתשנאי אי אפשר להסתדר עם כולם
תדברי אם אחד המנהלים גם תגידי שאת רוצה יותר שעות ולא רק 4 וגם תסיביר להם שכל עוד את הגעת לעבודה בשעה שבקשו ממך גם אם את לא עושה כלום כי אין עבודה הם עדין צריכים לשלם לך על השעה הזאת כל עוד את בעבודה הם צריכים לשלם לך או לפחות לתת לך לבוא מאוחר יותר שתגיעי וישר תתחילי
אבל שוב אם את לא אוהבת את המקום הזה תחפשי עבודה אחרת
אנונימית