9 תשובות
תגידי שאת עקשנית זה טוב... כי זה יכול להיות לרע ולטוב עקשנות.
תגידי שאת חושבת יותר מידי זה גם טוב ורע.
קחי חסרונות שטובים ורעים תוך כדי . אבל שיהיו את באמת...
אנונימית
תגידי שאת עקשנית אבל את מודעת לזה ואת משתדלת להילחם בזה או משהו כזה
עקשנית ופרפקציונרית
אל תגידי פרפקסיוניסטית אם את לא זה סתם ידפוק אותך בהמשך וזה נדוש
שואל השאלה:
למה ידפוק?
אנונימית
כי ישימו לב ששיקרת או שסתם אמרת ובכללי עדיף שיסמכו עליך וירגישו שאת כנה
שואל השאלה:
תכלס
אנונימית
כדי להגדיל את הסיכויים להתקבל צריך בנוסף לדברים הבסיסיים בראיון עבודה לומר אם יגידו לך לספר על עצמך בעלת אחריות, חרוצה. אם את מתנדבת במקום מסויים וכדומה כל דבר אחר.
לומר דברים פחות טובים על עצמך סיכויי הצלחתך להתקבל נמוכים.
שואל השאלה:
תודהה רבהה
אנונימית