5 תשובות
ניהול עיסקי זה הרבה יותר מתמטיקה בתואר, ופסיכולוגיה זה המון ביולוגיה וחקר מוח, וכלכלה זה יותר תיאוריות כלכליות
לא כל כך דומה
שואל השאלה:
במה זה שונה?
במה זה שונה?
בכלל לא
באותו הנושא: