התחברות
הרשמה
כתוב לנו במערכת DEBATE, מה זה אומר?
כיתה ח'
7 בספטמבר 2022, 12:50
כיתה
תשובה אחת
אצלנו זה היה סוג של תחרות באנגלית
פ
פאסולקה
באותו הנושא:
יש לי מטלה באזרחות, תוכלו לכתוב איך ולמה הממשלה החדשה מנסה לפגוע במערכת המשפט?
גם לכם יש באתר בית ספר מקום כזה שכתוב את הביטולים והשינויים במערכת?
בדקתי כמה איחסון יש לי והיה כתוב שהרוב מערכת מה זה אומר מערכת?(אייפון)
כתוב לי במערכת היברידי מה זה אומר?
אם כתוב לי במערכת ששעה 6 זזה לשעה 4 זה אומר ששעה 6 מבוטלת?
הרבה אומרים שצריך לתקן את מערכת החינוך שלנו אבל איך מערכת חינוך מתוקנת נראית?
תגידו גם לכם כתוב שיש בעיה במערכת באפליקציה תלמידים??
אני עולה לכיתה ט וכתוב לנו במערכת אזרחות מזה בחיים לא חמדנו את זה אמאלה מזה
אם כתוב לי שהמשתמש אינו קיים במערכת, הוא נחסם?
בפייסבוק כתוב שאני במערכת יחסים
זה הגיוני שכתוב לי במערכת שעות של י' שאני יכולה ללמוד אפילו 12 שעות ביום אחד???????